Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Kategóriák

GY.I.K

Mikor kapom meg a csomagomat?

Munkanapokon a raktáron lévő termékekre 10-ig leadott rendeléseket még aznap elkészítjük és átadjuk a futárszolgálatnak.
Ha a termék előrendelhető státuszban van, várhatóan 1 héten belül feladjuk a csomagodat.
A futárszolgálatok szállítási idejét a Szállítás & Fizetés menüpontban találod.

Mitől lesz környezetbarát a csomagolás?

  • Részben, vagy teljesen újrahasznosított papírból készült karton dobozokat használunk.
  • A térkitöltéshez újrahasznosított papírból készült csomagolópapírt, vagy 100%-ban lebomló térkitöltő habot használunk (ennek a színe általában zöld, de használunk fehér, színezetlent is).
  • A csomagod lezáráshoz kizárólag papír ragasztószalagot használunk.

Ha nagy mennyiségben rendelsz, előfordulhat, hogy gyári csomagolásban küldünk el egy terméket, ebben az esetben nem bontjuk meg a műanyag csomagolást és használunk el még több csomagolóanyagot.

Nem tudtam kifizetni a rendelésemet SimplePay/Barion bankkártyás fizetéssel. Mi a teendő ilyenkor?

Ebben az esetben kérlek, vedd fel velünk a kapcsolatot és segítünk megtalálni számodra a legjobb megoldást.

Előre utalást választottam, de nem tudom hova kell utalnom?

A visszaigazoló e-mailben megtalálod az utaláshoz szükséges adatokat, ha szükséges küldünk proforma számlát, amin szintén megtalálod az összes adatot.

Kedvezményezett neve: Natur Reform Kft.
Számlavezető bank: CIB
Számlaszám: 10702064-73867120-51100005

Készlethiányos egy termék, amit szeretnék megrendelni. Mi a teendő ilyenkor?

Valós készlettel dolgozunk, ezért előfordulhat, hogy egyes termékek nem rendelhetőek. Ezt igyekszünk minél hamarabb pótolni, de a legtöbb esetben gyártói hiány miatt lép fel ez az állapot. Lépj kapcsolatba velünk és pontosan meg fogjuk tudni mondani, mikorra várhatod a terméket. Kérj értesítést is a termékre, így ahogy készleten lesz, arról e-mailben üzenetet fogsz kapni.

Nem tudok mást, csak személyes átvételt választani. Miért lehet ez?

Természetesen az ország minden pontjára szállítunk, de bizonyos termékeket egyelőre nem tudunk futárszolgálattal küldeni, ilyenek a fagyasztott termékek, illetve az érzékenyebb hűtött termékek. A szállításra nem alkalmas termékeket a termékoldalon pirossal szedve jelezzük és csak a telephelyi átvételel tudjuk biztosítani.