Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Kategóriák

Gyakori kérdések

Mikor kapom meg a csomagomat?

Munkanapokon a raktáron lévő termékekre 10-ig leadott rendeléseket még aznap elkészítjük és átadjuk a futárszolgálatnak.
Ha a termék előrendelhető státuszban van, várhatóan 1 héten belül feladjuk a csomagodat.
A futárszolgálatok szállítási idejét a Szállítás & Fizetés menüpontban találod.

Nem tudtam kifizetni a rendelésemet Barion bankkártyás fizetéssel. Mi a teendő ilyenkor?

Ebben az esetben kérlek, vedd fel velünk a kapcsolatot és segítünk megtalálni számodra a legjobb megoldást.
Tudunk küldeni egy linket, hogy ismét a fizetési felületre kerülj és változtatni is tudjuk a fizetési módot.

Előre utalást választottam, de nem tudom hova kell utalnom?

A visszaigazoló e-mailben megtalálod az utaláshoz szükséges adatokat, ha szükséges küldünk proforma számlát, amin szintén megtalálod az összes adatot.

Kedvezményezett neve: Natur Reform Kft.
Számlavezető bank: CIB
Számlaszám: 10702064-73867120-51100005

Mi az a Barion?

Biztonságos bankkártyás fizetés.

A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni online áruházunkban.

A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet.

Ha azonban regisztrálsz és elmented bankkártya adataidat:

  • soha többé nem kell begépelned a kártyaszámodat egyetlen Barion elfogadóhelyen sem, a fizetéshez elég az e-mail címed és jelszavad. Ez nem csak kényelmes, de a biztonságodat is növeli!
  • akkor is tudsz vásárolni és fizetni, ha nincs nálad a bankkártyád.

Fizetéshez használhatod:

  • Mastercard vagy Maestro bankkártyádat
  • Visa vagy Electron bankkártyádat
  • Amex bankkártyádat

Fontos információ!
2020. november 30-tól az internetes bankkártyás fizetéskor a biztonságos fizetés érdekében bevezetésre kerül az erős ügyfélhitelesítés biztonsági ellenőrző lépés. Ez azt jelenti, hogy a bankkártyaadatok megadása után a kártyakibocsátó banktól SMS-ben kapott kódot kell megadnod az automatikusan megnyíló felületen vagy a banki mobilalkalmazáson keresztül kell hitelesítened a tranzakciót.

Egészségpénztárnál elszámolható számlát tudok kérni?

Ha egészségpénztárnál elszámolható számlát szeretne kérni, a számlázási névhez írja be, hogy "Bank EP Biztosított Neve EP123456789".

Ahol:

  • a Bank az elszámoló bank neve
  • a Biztosított Neve az a név, akire a biztosítást kötötték
  • az EP123456789 a biztosított egészségpénztári száma

Készlethiányos egy termék, amit szeretnék megrendelni. Mi a teendő ilyenkor?

Valós készlettel dolgozunk, ezért előfordulhat, hogy egyes termékek nem rendelhetőek. Ezt igyekszünk minél hamarabb pótolni, de a legtöbb esetben gyártói hiány miatt lép fel ez az állapot. Lépj kapcsolatba velünk és pontosan meg fogjuk tudni mondani, mikorra várhatod a terméket. Kérj értesítést is a termékre, így ahogy készleten lesz, arról e-mailben üzenetet fogsz kapni.

Nem tudok mást, csak személyes átvételt választani. Miért lehet ez?

Természetesen az ország minden pontjára szállítunk, de bizonyos termékeket egyelőre nem tudunk futárszolgálattal küldeni, ilyenek a fagyasztott termékek, illetve az érzékenyebb hűtött termékek. A szállításra nem alkalmas termékeket a termékoldalon pirossal szedve jelezzük és csak a telephelyi átvételel tudjuk biztosítani.

ELŐFIZETÉSSEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

Hogyan módosíthatok az előfizetésemen? 
Ha az előfizetésedben szereplő TERMÉKET szeretnéd módosítani, azt jelenleg a következőképpen teheted meg:
1. A regisztrált profilodba belépve lemondod az előfizetést és újat indítasz a kívánt termékkel
2. Egyszeri módosítás esetén:
Kisebb vagy nagyobb kiszerelésre lenne szükséged a következő rendeléskor? Fogyóban az egyik terméked és szeretnéd hozzá tenni a megrendelésedhez? Akkor nincs más dolgod, mint figyeld az emlékeztető e-mailt, amely a következő szállítás előtt  4 nappal fog jönni az email címedre. Ha ez az email megérkezett, akkor keresd fel az ügyfélszolgálatunkat a +36302693459 telefonszámot és mi módosítani tudjuk a csomagod tartalmát. Ezután az új megrendelési összeg kerül majd a számládról levonásra a kiszállítás előtt.

3. Ha az előfizetésed gyakoriságát szeretnéd módosítani:
Le kell mondanod a jelenlegi előfizetésed, és újból megigényelni a kívánt gyakorisággal. Ez a funkció még fejlesztés alatt áll, dolgozunk azon, hogy a jövőben ezt egyszerűbben is megtehesd!

4. Ha a szállítási címen szeretnél változtatni:
E-mailen, telefonon, vagy a profilodba belépve a szállítási adatok között teheted meg, egészen a csomagfeladás előtti napig. A csomagod feladásáról emlékeztető emailt fogsz kapni, így lesz lehetőséged a módosításra még a csomag feladása előtt.

Hogyan mondhatom le az előfizetésemet?

A regisztrált profilodba belépve lemondhatod az előfizetést.

Kihez fordulhatok, ha kérdésem van a csomaggal kapcsolatban?

Keresd fel az ügyfélszolgálatunkat e-mailben vagy telefonon (+36302693459) és mi segítünk.

Mégsem szeretném az egyik terméket, hogyan küldhetem vissza?

A terméket neked kell viszsaküldeni, de a jogszabályi 14 napot meghosszabítottuk 60 napra.

Mennyi idő alatt kapom meg a csomagot?

Ha új előfizető vagy pár napot várnod kell, ha rendszeresen vásárolsz akkor viszont 1 munkanap.

Lehet szüneteltetni az előfizetésem?

Igen, tudod szüneteltetni. Lépj bele a profilodba, és az előfizetéseid áttekintésénél tudod szüneteltetni

Lehet egyszerre több előfizetésem?

Amennyiben több, előfizetési móddal rendelkező terméket egyszerre raksz a kosaradba és kéred előfizetésre, akkor ezek mindig egyszerre fognak neked megérkezni. Amennyiben az egyiket gyakrabban/ritkábban szeretnéd, mint a másikat, két külön előfizetést szükséges elindítanod. Így valójában bármennyi előfizetésed lehetséges. Ha segítségedre van szükséged, keress minket bátran az ügyfélszolgálaton a +36302693459 telefonszámon és segítünk!

Előre kell kifizetnem ez előfizetést? Hogy tudok fizetni?

Mi mindig az adott megrendelés összegét vonjuk le a kártyádról, hiszen ez egy folyamatos és rugalmas előfizetési rendszer.

Pl. Ha azt választottad, hogy 30 naponta jöjjön ismét a csomag, akkor a 26. napon fog jönni egy emlékeztető email. Ebben szerepel majd, hogy a 30. napon újból leadódik a megrendelésed és ekkor történik a fizetés is automatikusan. Ezután már csak dőlj hátra és élvezd az előfizetésed kényelmét!
Jelenleg csak bankkártyás fizetési mód van, utánvétes vagy átutalásos módon nem tudsz fizetni. Azonban az automata levonás (azaz hasonló mint egy csoportos beszedési megbízás) garantálja azt, hogy biztosan mindig csak az aktuális rendelésed kifizetése történik meg anélkül, hogy emlékezned kellene a fizetési határidőre.

Változnak a bankkártya adataim, mi a teendőm?

Ha a bankkártyád érvényessége le fog járni, fogsz tőlünk kapni egy emlékeztető emailt, hogy változtasd meg az előfizetésnél a fizetési adataidat. Azonban, ha más bankszámláról szeretnél majd fizetni, akkor le kell mondanod az előfizetést és újat kell indítanod.

Mi az a csomagolás és általános logisztikai díj?

Ezt a költséget 100%-ban a logisztikai feladatok minőségének fenntartására és javítására fordítjuk. Fontos számunkra, hogy a csomagok a lehető leggyorsabban és legjobb állapotban érkezzenek meg.
A környezetbarát megoldások előtérbe helyezése és a lehető legkisebb hulladék termelés céljából a logisztikai költségeink egy kis hányada felszámításra kerül.
A költség nem érinti a személyesen átvet csomagokat, kizárólag a futárszolgálatok esetén érvényes.

Ezt a költséget külön tüntetjük fel a rendelés folyamata során, viszont a számlán a szállítási költséggel együtt kerül kiszámlázásra.